En rubrik!


I´m crazy !


























 




                                                                  

 





Svar jaa , jag hade tråkigt! Juste ikv så kommer Emil hit :) Han ska åka med oss till Kalmar i helgen. Roligt Roligt. Kanske ska städa upp lite. ? Näe det behövs nog inte  "kollar ut över rummet" ehh vänta jag ångrar mig jag ska städa!
Haha idag då så drog vi till Alby. Vi var typ där i 1 och en halv timme. Jag och malin blev rastlösa så vi åkte hem. När jag kom hem så  typ tog jag dom där bilderna där uppe fölr jag hade tråkigt. Och så drog Jessica hem till sin mamma för att hämta kläder. och så kom hon och hennes mamma tillbaka med present åt mig för att jag fyller år i morgon :) Thhihihi. Jag fick iaf en ny bikini för jag snor Jessicas 24/7 för att jag inte har några som passar. Alla har blivit försmå.... Tror att jag ska städa upp lite nu innan mamma dampar på mig :) Men vi seeeeees väl ! :) Skriver nog sen. Men man vet aldrig med mig, så förvänta er inte något sötnosar :)

Puss på rumpan :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0